Denna vecka....

Denna vecka har gått så himla sakta, känns som om allt bara gått i slow motion.. känns som jag går å väntar på nåt men jag har ingen aning om vad... jobbig känsla... har även inte trivts på jobbet denna vecka... lr d e inte jobbigt d e fel på, bara en massa runt omkring... men jag har funderat alldelles för mkt denna vecka.. men men... hoppas att d försvinner snart iaf, mår inte bra just nu...
Va hemma hos mina föräldrar på middag i torsdags å d e alltid lika kul.. d bästa me å ha flytta hemifrån e att jag har en mkt mkt bättre relation till mina föräldrar... känner sig alltid välkommen dit å alltid ska att kunna prata av sig om d mesta.. Moa (min andra mops) fyllde 13 denna vecka så jag åkte till viksjö å sa grattis =)

image22
Moa till vänster å siri till höger =) mormor å barnbarn =)

Idag va jag å träna som vanligt sen gick jag å anna å shoppa lite... vart 3 par skor... d e ju alltid tag 3 betala för 2 på skopunkten så då hittar man typ alltid 3 par =) iaf jag... men nu e jag fattig.. iofs så får man ju lön på måndag =) skönt.. 
Sen ikväll får vi se vad som händer.. lär umgås lite me helena.. e ju hundvakt denna vecka... åt en welsh å en storpudel så d e fullt hus =) men kul å massa pengar får man =) 

Nu e d nog dags å  göra lite middag =) 
Fortsatt trevlig helg till alla =)  



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0