Julpynt!

Blev inte till å träffa H igår =( han kom ifrån skolan strax efter halv 9 så d skulle bli så himla sent när han kom till mig å han skulle bara kunna stanna en timme eftersom jag jobbar tidigt denna vecka... så d va liksom ingen ide.... så ikväll SKA vi träffas... usch hatar att inte träffa honom men ikväll så....

Siri mår bara bra men hon har tröttnat på att gå ut utanför huset bara! Så hon har slutat göra ifrån sig direkt när man kommer ut, hon har märkt att man får gå in direkt då... så igår stod jag utanför vårt hus i 20 minuter innan jag gav upp.. så jag gick å la mig utan att Siri hade gjort nåt å fick dåligt samvete... men siri sov hela natten så gick jag ut me henne kl 6 imorse innan jag gick till jobbet... längtar verklien till den 11 december... då har d gått 2 veckor sen operation så då slipper jag oroa mig för siri lika mycket + att d e julbord vilket betyder att H ska träffa min familj =)

Igår va jag riktigt effektiv på jobbet vilket kändes skönt.. Vi fick foderleverans och så beställde jag in julklappar till dagishundarna! Älskar att ge julklappar till våra dagisbarn =)
Julpyntade även här på dagis igår så nu är julgranen uppe =) Eftersom vi stänger över jul så kommer julgranen upp tidigare så vi får lite julstämning här på dagis =)

 

Tomtarna är gjorde av min farmor å så himla söta =)
Så lite julstämning är det här på jobbet iaf!
Verkar vara riktigt fint väder för oss som jobbar utomhus idag, enligt ägarna som kommer så
spöregnar d ute just nu... Klarade mig imorse när jag gick till jobbet iaf...
Men usch vad jag önskar jag jobba inne idag...
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0