Uppdatering!

Har verkligen haft fullt upp dem senaste dagarna å har det iofs fortfarande!
Har vart hemma hos H sen i söndags å kom hem imorse då han åkte till jobbet... Dagen idag har spenderats i centrum och så åkte jag en snabbis till Kista! Letar efter en klänning till nyår men hitta inget som jag direkt gillade så det får bli klänningen som jag redan har! Har köpt lite nytt smink å accosiarer (stavning?) istället..
Prata precis me Max å han har inte bestämt någonting än.. Han e lite sent ute å ska åka å handla allt imorn.. Spännande å se vad det blir för mat! Jag å H å Siri ska iaf dit lite tidigare å hjälpa till med allt!

H jobbar till 20 ikväll så ska försöka hinna färga håret innan dess.. Hoppas bara på att Anna kommer hem så hon kan hjälpa mig me det! Har även lite annat smått å fixa inför morrondagen...
Känner att jag inte har så mkt å säga! Kommer dröja ett tag innan jag uppdaterar igen.. Tänkte skriva lite om året 2008 i nästa inlägg.. får se om jag hinner med ikväll eller om det får bli närmare helgen istället..
Imorn är det massa shopping som gäller.. H å jag va på Ikea igår men soffbordet vi ville ha va slut å ska komma in imorn så då får vi åka dit igen... Sen ska vi till Kista å försöka hitta en snygg skjorta till H =) Ska bli kul...

Nu ska jag mata Siri å sen dags för en långprommis.. Idag blir det bakad potatis med skagenröra till middag! GOTT!!

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0