Underbar helg!

Har haft en riktigt brah elg även om jag nu har lyckats få feber å e riktigt förklyd,.. men glad e jag ändå =) är just nu i Viksjö å myser med min hund som jag har saknat såååååå!!

Igår va jag å H å såg filmen Twilight på bio... hade hört så mycket bra om den så jag blev lite besviken... Den va ju inte jättedålig men väldigt seg!! Va alldelles för lång men men.. vi hade mysigt iaf...

Idag har hela dagen spenderats på Stora Sthlm å d e alltid lika kul.. Fastnade länge vid mopsringen när jag väl hittat människorna jag känner =) Så e lite trött idag efter allt skratt å prat! Men det var riktigt kul.. Å siri fick 2 nya leksaker å ett jättefint halsband me hjärtan... Gjorde inte av med farligt mycket pengar men det är nog lika bra! Skönt att vi tog bilen dit iaf.. Alla betala en 20 lapp var för parkering å bensin.. Tyckte det var en jättebra lösning på det hela... å d e skönt när man kommer hem så fort...

Blev MCdonalds till middag eftersom jag verkligen inte orka åka å handla å sen laga till nåt... Sen kom H hit å mös lite me mig men han ville låte mig vila så han åkte hem.. Han vill dessutom inte bli sjuk.. Så jag satte på Mamma Mia å hann se inledningen när jag insåg att han glömt sin mobil här.. Så nu e han på väg över igen å kommer antagligen stanna å mysa lite till framför Mamma Mia =) Mysigt! Siri är iaf överlycklig över att jag e här! Får se hur glad hon blir imorn när hon får följa me min mamma till jobbet...

Är lite nervös inför jobbet imorn, är orolig över alla ägare som kommer ringa å säga att deras hund e sjuk! Förhoppningsvis så är det många som har klarat sig.. Men dem behöver ju inte ha blivit smittade på dagis heller utan kennelhosta går ju i hela Sthlm så dem kan ju ha blivit smittad på någon promenad oxå...

Nä nu ska jag gå ner å sätta mig i soffan å vänta på att H ska komma så jag kan få se Mamma Mia! =)

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0