Torsdag =)

Har redan hunnit städa nästan halva lokalen så städningen kommer gå fortare imorn =) Vilket e skönt.. Siri kommer få va ensam hemma ganska mkt imorn så jag vill hem fort till henne =)

Är grymt hungrig men d e inte många timmar kvar till julbordet nu så ska försöka hålla mig lite =) Är så himla sugen.. Jag hoppas verkligen att det e ett bra julbord! Har aldrig ätit julbord på Viksjö GK förrut... Vi äter julbord varje år men byter typ alltid ställe =) det är riktigt kul å se olika julbord... Förra årets julbord var helt ok men dem hade en stor skål med räksallad med Rhode Island dressing mitt på julbordet... d va lite skumt, d kändes inte så julaktigt! Men gott va d..

Synd att d e så tråkigt väder här nu, hade tänkt ta Siri på en långis när jag kommer hem men hon lär ju inte vilja gå promenad nu! Ringde även veterinären idag å fråga om hennes tass.. Operationssåret ser lite rött å svullet ut.. Ska hem å ta tempen på henne å sen avvakta tills imorn.. om jag vill gå in å kolla tassen så hade hon en eftermiddags tid imorn =) Ska även förbi apoteket å köpa något som jag kan tvätta med.... Är inte så orolig, i värsta fall får hon gå på antibiotika... Hon har ju inget nedsatt allmäntillstånd...

Nä nu ska jag mysa lite i soffan innan d e dags å gå hem!

Ha d bra!

Kommentarer
Postat av: Sofie & Sally

Lycka till i kväll på julmiddagen! Hoppas henke sköter sig, eller ska jag säga hoppas familjen sköter sig? :P Hehe! Kramar!

2008-12-11 @ 17:47:00
URL: http://stallions.se/sally

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0