Torsdag men snart fredag!

Vart rätt sent igår.. Vi satt å spela kort några timmar efter "Bonde söker fru" så jag var riktigt seg imorse... Hatar verkligen att gå upp vid 6.20... Undra om jag någonsin kommer vänja mig?  Har inte gjort d på 3 år så har inte så höga förhoppningar!

Idag är det äntligen torsdag vilket innebär att jag ska till Viksjö å äntligen få träffa min SIRI! Ska bjuda mamma å pappa på middag samt sova över där... Det blir kycklingwok med färska grönsaker! Är himla sugen så jag hoppas d blir riktigt gott...
Det gick bra hos veterinären imorse.. Siri är antagligen känslig mot tråden som dem använde vid operationen... Men veterinären skrev ut ett recept på antibiotika som vi kan hämta ut OM det blir värre... så nu e d bara å avvakta å hoppas på d bästa..

Snart är det fredag vilket innebär julledigt vilket jag verkligen längtar till! Ska bli så himla skönt å bara slappa massa!!!! H jobber mkt extra nu i jul men men... Sofie kommer även upp till sthlm imorn så d ska bli kul! Har saknat henne massa å vill höra massa skvaller!


Nu e d dags för lite eftermiddags promenader!  Vi har nästan inga hundar på dagis men 3 hanar som inte kommer överens.. så d e typ 3 hundar i varje grupp =) Så d e inte direkt kämpigt på jobbet nu! =)


Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad sägs om att ses på lördag? Är du i Viksjö då?

Äsh det spelar ingen roll om du är det föresten.... vi ska ses ändå!!!!!!!!!

SAKNAR DIG!

2008-12-18 @ 19:30:14
URL: http://www.metrobloggen.se/05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0