Tidsfördriv =)

Snodde den här från Bälls blogg.. Lite tidsfördriv nu på morgonen i väntan på att mina dagishundar ska komma =)

Du & din partner

Vad heter ni? Therese och Henrik (H)
Hur träffades ni? På nattbussen =)
Hur länge har ni varit tillsammans? 3 månader typ
Är ni förlovade?  Nej
Bor ni ihop? Nej
Har ni barn? Nej men jag har Siri =P =)
Har båda körkort? Ja =)
Isåfall, vem kör bäst? H
Kommer du ihåg er första kyss? Ja
Vem är äldst? H
-----------------
Vilka stjärntecken är ni? Therese = Lejon, H = Oxe
Vem fyller först på året? H
Vem är längst? H ca 20 centimeter längre =P
Vem sjunger bäst? vi är lika dåliga
Håller ni i handen på stan? Ja typ alltid =)
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nej
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej eller vi lärde ju känna varann innan vi blev tillsammans =)
Vad har ni gemensamt? En del.. Vi är rätt lika när det gäller det mesta =)
Blev du kär i första ögonkastet? Kär vet jag inte.. men jag kände att det fanns något där..
Har ni någon speciell låt? Nej vi lyssnar inte på samma sorts musik =)
Har ni några "fri kort"? Vet inte... Vi har aldrig diskuterat d =)
Har ni stora framtidsplaner? Vi tar en dag i taget
Har ni gråtit i varandras armar? Therese har gråtit
Har ni varit utomlands tillammans? Nej inte än..
Vilket är ert bästa minne? För mig (therese) så är det den kvällen vi blev tillsammans =)
Vem lagar bäst mat? Therese
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Film å myser... Går ut me Siri, lagar mat
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej några kilometer =)
Blir du lätt svartsjuk? Nej inte alls..
Brukar ni bråka? Nej. Det har inte hänt än å kommer nog inte hända heller..
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer fast vi pratar mest vi msn.. vi träffas varje dag så vi behöver inte ringa/sms så mkt.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? H:s är händer å armarna =) Å min enligt H är nog rumpan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0