Så va Siri hemma igen...

Det är så skönt å ha Siri hemma igen! Hon har verkligen vart saknad å hon va så himla lycklig över å va hemma.. Hon sprang runt å busa å pussades massa... Hon e så söt min lilla tjej... Sen i natt har hon sovit i sängen hela natten å myst! Hon kommer inte gå komma tillbaka till dagis förräns efter jul... Hon har ju inte träffat hundar på 2 veckor så hon har ju verkligen klarat sig från kennelhostan så d känns onödigt å ta me henne till dagis å chansa.. så hon e hemma,.. nu torsdag å fredag tar anna hand om henne å nästa vecka får vi se om Ellie tar henne iaf någon dag... annars får jag pendla hem på lunchen å ta ut henne.. d gäller ju bara en vecka.. å d e ju för hennes eget bästa =) Får se om vi flyttar upp till Viksjö oxå.. då blir d lite längre å pendla... men mina föräldrar är iaf förbereda på att jag å Siri kanske flyttar in.. d gäller ju bara typ 5 dagar... d beror helt på när Helena tar hem Meya,... vill inte att Siri ska träffa henne eftersom Meya har kennelhosta...

Idag är det dessutom den stora dagen då H ska få träffa min familj för första gången... tror att jag e mer nervös än vad han är! Men d kommer gå bra.. Vi ska på julbord ikväll på Viksjö GK kl 19 med mina föräldrar å min bror + sambo =) Ska bli riktigt trevligt å gott! Är så sugen på lax!
Böt skift me Helena idag så jag ska hinna hem å fixa mig lite innan vi ska åka iväg... Spännande värre =)
Synd bara att både jag å H e nu dunderförkylda men men... Ett julbord ställer man inte in! =)

Nu ska jag vänta på att fler hundar ska komma... är en riktigt lugn vecka på jobbet... alldelles för många som har fått kennelhosta nu =( men alla ägare tar det så bra vilket känns jätteskönt.. Vi gör ju verkligen allt vi kan!


Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0