Så va julen slut!

Det var ett bra tag sen jag uppdatera denna blogg märker jag nu! Har verkligen haft fullt upp fram tills nu.. Har vart hos H sen i måndags å idag är första gången jag e hemma... H åkte till sin mamma å fira jul men jag vill inte lämna Siri så länge när hon mår så illa som hon gör nu... Så jag passa på å åka hem några timmar å fixa lite... har lite saker som måste fixas... Måste tvätta lite å massa sånt kul!

Har iaf haft det hur bra som helst hos H! Han fixade Supernintendo till mig på sin projektor så jag kunde spela Super Mario World! Spelade alltid det med Ulrika när jag var yngre å har inte spelat det på flera år så det var en riktigt nostalgitripp! Å hur kul som helst!  Å när jag väl hade börjat så var jag tvungen å spela klart HELA spelet =P =)

Julafton firades hos mamma å pappa med min lillebror å Siri! Hur trevligt å kul som helst... Vi åt MASSA julmat även om det vart hur mycket som helst över! Pappa fick ju spelet Besserwisser i julklapp så vi satt å spela det till 23 igår.. Va rätt kul men riktigt svåra frågor...
Bästa med hela julafton var att H kom förbi på kvällen och kom in å spela med oss... Så himla mysigt! Å mina föräldrar tycker jättemkt om honom... å jag tycker bara mer om honom när han kan umgås me min familj! Jag är väldigt tajt me min familj å vi är rätt högljudda men snälla.. Men det verkade som han hade trevligt iaf... Jag hade jättetrevligt å d va en av dem bästa julaftonarna på länge! Efter allt spelande så åkte vi hem till H å somna nästan på en gång! Båda var helt slut!
¨
Helena tog hem Meya igår med kennelhosta så jag fick inte komma hem igår! Men hade ändå tänkt sova hos H... Jag fick stanna kvar hos honom nu även om han åkte tills sin mamma men jag kände att jag ville åka hem å fixa lite... Så jag å Siri gick en långpromenad i väntan på att klockan skulle bli kvart i 2 för då skulle helena åka bort me meya...

NU har jag suttit å läst igenom allt jag "missat" dem senaste dagarna på bloggkoll å facebook... Hade över 80 inlägg på bloggkoll så jag verkar vara den enda som e dålig på att uppdatera...
H kommer från och med imorn jobba massor så då kommer jag nog få massa dödtid!

Nä nu ska jag göra lite nytta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0