Perfekt kväll!

Igår hade jag å H en riktigt myskväll! Kände mig riktigt bortskämd å d va hur msyigt som helst......Riktigt romantisk va han igår!  Han fixade ett varmt skumdbad med ljus till oss igår... Så himla mysigt å bara ligga å småprata =) Han gör mig så lycklig!

Dum nog som jag är så smaka jag på rödvinet han drack igår..  Å jag tål verkligen inte vin... Men d va många år sen jag drack så tänkte att d kanske gått över.. Jag reagerade inte på vitt vin sist jag drack d men jag har alltid reagerat starkare på rödvin.. Så jag får skylla mig själv när jag fick ont i huvet igår å har det fortfarande.. samt har haft värmeattacker hela natten... men jag somna inte iaf! Får riktigt bakis symptom fast jag bara drack en klunk! Å d e verkligen inte värt det när vin är så himla äckligt!

Lämnade även Siri i Viksjö igen... å d känns förjävligt! Känns som om jag bara lämpar över min hund på mina föräldrar...dem har inget emot att passa henne men ändå.. känner mig så taskig mot Siri.. Hon blev jättelessen när jag åkte igår... å jag saknar henne så mkt... men ska åka dit på torsdag å träffa henne å sen får hon komma hem på fredag... Hoppas på att kunna bo hemma sen men vi får se... Meya har ju fortfarande inte blivit frisk å om hon kommer hem så måste väl vi flytta antar jag... vill inte att Siri ska smittas.. känns så onödigt nu när hon klarat sig så länge...

Nä nu e d dags att lägga sig i soffan å mysa me lite hundar....

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0