Mulet

Så va man på jobbet igen... Helena "fick" sovmorgon till kl 10 idag så hon kunde va hemma lite me Rally! Satt å mös me honom i soffan igår innan jag åkte till Kallhäll å jag tycker att det går åt rätt håll iaf... Med lite mer vila så kommer det gå över.. förhoppningsvis så är han inte lika dålig när han blir hämtad imorn av matte...

Riktigt skönt å sova i Kallhäll i natt.. sov ju inte mkt igår natt så va grymt trött.. däckade redan kl 21 och va nog inget trevligt sällskap till H igår,.. Vi kom hem till honom vid 20 efter att ha vart å handla å lite så.. Stackarn.. men han förstod ju varför jag va så trött! Skön iaf å komma bort från allt ett tag så man kan slappna av.. Har så dåligt samvete för Rally när man hör honom även om jag gör allt jag kan för honom... Det känns jättetaskigt att han bara får ligga å sova hela dagarna när han vill göra så mkt mer men det är det som är bäst för honom...
Siri har iaf inte börjat hosta än å har hon inte hostat i början på nästa vecka så är det lugnt! SKönt iaf att mamma kunde ta henne... Hon har fullt upp me Siri som är hur busig som helst! Skönt att hon är så himla pigg! Hon e sååå saknad.. Känns som inte jag träffat min hund på evigheter eftersom hon har vart hemma å inte på dagis å sen nu är hon hos mormor... men på söndag!! Skönt att allt har gått så bra me operationen... Har nog fortfarande inte sjunkit in att hon aldrig mer kommer löpa, att hon faktiskt e KASTRERAD! Å FRAMFÖRALLT ATT HON ÄR MIN!! BARA MIN!! =)

Nä nu e d dags för lite frukost.. tänkte även städa lite... Har inte så mkt å göra här så kan lika bra hjälpa Helena med städningen =)

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0