Måndag igen..

å idag är väl första dagen på semestern antar jag! Känns iaf riktigt skönt å va ledig!

Siri går nu på antibiotika å verkar lite halvlåg.. så blir nog inga långpromenader med henne idag även om det är fint väder.. Tror att hon mår lite illa av medicinen.. men d går över.. hoppas verkligen att detta ska hjälpa  men d kommer det göra... längtar så tills detta är över så man slipper tänka på det!

Vi håller just nu på att tvätta alla dagisgrejer å d verkar som om vi kommer hinna klart!!! Känns riktigt skönt... vi har tvättat 7 maskiner så ska snart ner å sätta allt på tork! Skönt å få d hela gjort så man slipper tänka på d under semestern!
När jag å Helena gör något så är vi oftast väldigt effektiva, vilket är skönt!

Är på riktigt shoppinghumör eller mest sugen på å köpa julklapp till H.. men ska inte... har lovat att jag ska hålla mig! Fick lön idag å d va 1500 kr mer denna månad vilket känns skönt! Ska ut i helgen å sen på krysning i början av januari så dem extra pengarna behövdes verkligen =)

Nu är d dags att gå ner i tvättstugan!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0