Ledig!!

Hade fullt upp hela dagen igår men d va bara kul! Alltid lika kul å träffa Sofie å skvallra lite! Kom hem å va hemma i ca 1 timme innan H hämta upp mig... Vi åkte å köpa middag å åkte hem till hans kompisar å hade filmkväll.. Jag tycker att H har stor duk å projektor men hans kompis Micke's duk va tydligen på strax över 100 tum!! Men d va riktigt trevligt... Har ju aldrig träffat H's kompisar innan å dem jag träffa igår va precis som jag trodde.. Riktigt lika H vilket bara e bra! Hade me mig Siri å hon käka allt överallt hela tiden så hade fullt upp me å hålla koll på henne... til slut fick hon bara va i soffan... Men hon verkade populär iaf.. Hans kompisar verkade gilla henne! =) Dem bor ca 100 m från mitt hus =)

Siris sår har börjat vätska så ska gå ner å hämta ut antibiotika till henne nu.. Sen ska jag träffa mamma, pappa å mormor å åka hem till min lillebror Robin å koll på hans lägenhet!

NU måste jag skynda mig.. SKa träffa mamma om 20 minuter i centrum å har inte ens klätt på mig! =)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0