Krångel me bloggen..

Skrev ett inlägg imorse som vägrar publiceras!!! Så får se om d kommer upp senare.. irriterande iaf... e första gången som blogg.se krånglar för mig... men men....

Har precis kommit hem från jobbet å snart kommer H å hämtar upp mig å så blir d sushi till middag! MUMS!! Har inte träffat H på några dagar så han e verkligen saknad!!!

Siri mår jättebra å hennes sår ser riktigt fina ut.. känns som jag kan sluta oroa mig lite nu eftersom det ändå är dag 6 idag sen operationen... känns iaf som d värsta är över men hon kommer få vila någon vecka till iaf!! Hellre va på den säkra sidan!!

Nä nu ska jag göra mig iordning!

Ha en trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0