Julpynta!

Så idag har vi klätt julgranen =) Det vart riktigt fint å Siri tyckte d va jättekul å sno alla julkulor som skulle upp i granen.. Hon e så busig i glad min lilla tjej =) Hon busar å rusar hela tiden å e så glad hela tiden.. Känns så himla skönt att hon äntligen e helt sig själv =)  Lite mörk film men man ser lite ändå =)








Sov hos H i natt å gick upp strax efter 11 idag =) Jag va uppe å gick ut me Siri vid 8 men gick å la mig igen.. Så himla mysigt å bara ligga i sängen å mysa!
Sen åkte jag hem å lämna SIri å sen bär det av till Kista.. Va å köpte en ny vinterjacka å jag e riktigt nöjd! Så himla snygg å d va min julklapp från mina föräldrar.. så TACK!



Nu ska jag ta ut Siri på en prommis å sen lägga mig å slappa i soffan.. H har en stor tenta imorn så kommer nog inte träffa honom ikväll... Han vill men jag ska nog låta honom plugga.. vet ju hur d blir om jag kommer dit =)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0