Julledigt!

Just nu är det för mkt som händer så längtar verkligen mer å mer till julledigheten... Vill va ledig å slippa allt som pågår just nu... Siri bor nu hos min mamma å pappa tills på söndag vilket känns skönt men jag är ändå så orolig för henne...
Rally har fått kennelhosta å jag hoppas verkligen inte att hon har smittats... Hon är ju nyopererad.. Rally flyttar hem på lördag... har knappt sovit nåt i natt för att jag har oroat mig så mkt för allt.. hoppas inte någon annan på dagis har blivit smittad... så tror både jag å helena sovit dåligt i natt eftersom Rally har hostat så mkt... Kennelhosta är ju så pass vanligt å d har drabbat alla hunddagis någon gång... vi har haft turen å aldrig blivit drabbade på över 3 år men nån gång måste vara första gången... känns ju iaf som en rätt bra tid nu eftersom vi kommer stänga dagis 2 veckor snart så då kommer ju alla hundar vara lediga å vila.. så om dem blir sjuka så kan ju tillfriskna bra då...
Usch.. hatar denna klump jag har i magen i dag.. men alla hundar som e på dagis just nu mår bra.. dem är precis som vanligt! Jag har extra koll på alla =) Vi tog ju bort Rally jättesnabbt så förhoppningsvis hann han inte smitta någon.... men han har ju blivit smittad av någon oxå... så får hoppas att den hunden inte smittat någon annan på dagis..

Idag har det gått 7 dagar sedan Siris operation å allt ser jättebra ut... Hon kommer få komma tillbaka till dagis nästa vecka å d känns skönt.. Känns jättefel att inte ha henne här... Saknar henne redan även om jag såg henne för 2 timmar sen men d e nog mest för att jag e så orolig... mest orolig för att hon ska ha fått kennelhosta men håller tummarna för att hon inte har fått d... hon är ju vaccinerad så då brukar det iaf bli lindrigare men ändå... hon har tillräckligt med att hon e nyopererad... fast om hon har blivit smittad så tar det några dagar innan det visas å då har såret läkt ihop ännu mer.... =) försöker va positiv iaf... det är nog mest idag som allt kommer kännas jobbigt.. vi kan inte göra mer än vad vi gjort..
Allt löser sig alltid!

Nu ska jag försöka tänka på annat å göra lite nytta på jobbet =)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0