Julledig!

Känns så himla skönt å va julledig!!! Är ledig fram till den 5:e januari å ska verkligen abra ta d lugnt å njuta av att vara ledig!

Kom precis hem från Viksjö, tog en promenad hem till mamma å pappa från H.. Tog ca 1,5 timme å va jättemysig promenad.. Vi klara oss precis från regnet å Siri rejsa hela promenaden... Så nu e hon rätt trött...

Hade en riktig myskväll igår... Åt sushi med pappa å Robin å sen åkte jag hem till H... Tog ett varmt skumbad med hur mkt skum som helst.. vi såg inte varandra när vi satte oss i badet pga av allt skum... men d va riktigt mysigt iaf! Har velat se simpson filmen några ggr å fick se den igår.. tyckte faktiskt att den va riktigt rolig.. Mycket bättre än vad jag trott..

H jobbar idag så snart ska jag å Siri ner till centrum å träffa Sofie för en fika... Eller siri får nog vänta i lokalen istället.. tyvärr får hon inte komma in i centrumet :( men men. hon kan sova i lokalen ett tag =)
Ska bli kul å skvallra lite! =)

Nu ska jag göra mig iordning å sen gå... ska ta en promenad ner så ska snart gå!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0