Julklapparna klara!!

Så nu har jag fixat den sista julklappen! Känns hur skönt som helst å ha allt sånt klart! Skulle vilja köpa något till H men vi har sagt att vi inte ska köpa några julklappar men d kanske blir något litet till honom iaf... Vart iaf en tröja till min bror som va riktigt snygg, bara att hoppas på att han gillar den oxå.. sen så får pappa spelet "Bezzerwizzer" typ TP men lite svårare.. tror han kommer gilla det! Sen så fixar Robin mammas present vilket antagligen blir Lassa Åberg glas! Det är det ända hon önskar sig så... lite tråkigt eftersom hon får såna glas nästan varje år.. men men =) så länge hon blir glad!

Nu har även Rally åkt hem vilket känns rätt skönt men jag har så dåligt samvete.. Det är verkligen inte vårat fel att han har fått kennelhosta men ändå.. Känns heltaskigt att lämna ut en sjuk hund!! Dessutom när hon ger oss 500 kr som tack för hjälpen.... men men...

Siri har inte börja hosta än så hon kommer få stanna några dagar till hos mamma å pappa... Känns jättetungt men jag gör det för hennes egna bästa! Vill itne ha henne härhemma om Meya kommer bli smittad... Kommer åka hem till Viksjö imorn å sova där å mysa me min hund! Hon e så saknad!! Ska till Stora Sthlm imorn så då ska jag köpa hennes julklapp... hon har redan fått en julklapp / operationspresent! Världens finaste ROSA bädd!



Men hon ska få någon leksak eller så oxå =) Längtar massa till imorn... Ska bli kul å träffa lite mopsar!

Har städat hela lägenheten idag efter det att Rally åkte hem.. Har bara mitt rum å köket kvar... Men tog en paus och gick ner till centrum å köpte sista julklappen.. Har spritat hela lägenheten även det tydligen itne ska behövas men gör det ändå.. Rally spydde ju ner ena hörnet på Siris nya bädd så den har jag tvättat typ 3 ggr för hand å spritat typ 4 =)
Allt för att vara på säkra sidan!

I natt så ringde min mobil vid kl 6!!! Inget nummer jag hade på mobilen så trodde d va någon ägare som ville ringa å säga att deras hund har kennelhosta... Varför någon nu skulle få för sig att ringa kl 6 på morronen men jag va nyvaken så tänkte inte helt klart... Men så svara jag å först hörde jag itne alls vem d va men efter några sekunder så hör jag att d e DANNE!!!!! Ångrar direkt att jag svara. har inte hans nummer sparat på mobilen längre.. Vi har ju inte pratat sen i april å då hade vi ett riktigt stort bråk... Tror H tyckte d va lite konstigt att mitt x ringer kl 6 på morronen bara sådär... H vill inte prata om X överhuvudtaget så jag vet inte riktigt vad han tänker om det som hände i natt men han verkar LÅNGT ifrån svartsjuk överhuvudtaget.. vilket känns skönt!  Pratade me Danne max 30 sekunder å så fort jag fick klart för mig att det va han så la jag bara på! Men då skicka han ett SMS å bad om ursäkt för att han väckt mig å Siri å han ville bara veta vart 360 ligger... Svara å sa att han väckte mig å min pojkvän men att det är lugnt.. vill han prata så kan han ringa vanliga tider! Vet att Danne hatar hur allt sluta mellan oss, han hatar att jag vart så arg på honom å radera honom från allt!
Men om han vill prata igen så ringer man inte mitt i natten.. men men.. jag har H nu å jag bryr mig inte om Danne längre..
Nu har jag ätit lunch å ska nog ta tag i å städa mitt rum! Ikväll ska jag å H hitta på något.. Antingen bio eller biljard eller så.. gäller att passa på lite nu när man är hundfri! Men jag skulle mkt mkt mkt mkt hellre ha Siri nu känner jag..
Men försöker hitta på saker så att jag tänker på annat!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0