Julklappar!

Alla dagishundar på dagis får en julklapp av oss och i år består julklappen av:
*Ett grisöra
*En tjurmuskel
*Små tuggben / tuggpinnar
*Hjärtekex
*Boll eller repknut (beror på vad vi tror dem skulle gilla mest)

Både hundägarna å hunden blir jätteglad! Men även vi dagisfröknar får julklappar å idag har vi fått 2 st... Vi fick en jättesöt tomteprydnad, kakor å en Paradis-chokladask! Chokladasken är redan öppnad å den sitter jag å mumsar på nu! Det är nog rätt tråkigt för Helena me dessa julklappar för det är nästan inget hon kan äta.. Det är ingen som tänker på / vet att hon e både gluten å laktos intolerant...  Men vi tackar så mkt ändå! Kul att känna sig uppskattad!

Så idag är det onsdag vilket innebär att d e final i "Bonde söker fru" å jag har verkligen längtat... Blir ingen nachos för mig ikväll, har tröttnat lite... Så börjar me nachosen igen när nästa säsong av Greys startar... Men ikväll blir det chips med dipp istället å d e ju minst lika gott...

Träffade H lite snabbt igår.. Han har ju tenta på fredag som tydligen va mkt svårare än han hade trott så vi får träffas efter han har skrivit tentan... Lika bra att han koncentrerar sig på att plugga.. Jag ska ju ändå ha tjejkväll ikväll å sen blir  d hem till Viksjö imorn å pussa massa på Siri... Ska även bjuda mina föräldrar på middag som tack för hjälpen.. Blir lite kycklignwok med färska grönsaker... Hoppas att det går hem.. men d borde d göra =)
Ska även ut å äta middag me pappa på fredag, har lovat honom att ta honom till det nya sushistället här i Jakan så vi passar på på fredag när mamma ändå är på julbord.. Mamma hatar sushi så pappa äter inte sushi speciellt ofta... Så d ska bli trevligt.. Inte ofta jag bara umgås me pappa sådär.. men han blev iaf jätteglad när jag sa att det borde vi göra =)
Så får jag åka hem till H efteråt!



Saknar min Siri massa men imorn får jag träffa henne igen.. Å snart är det jullov å då har jag all tid i världen för henne =)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

2008-12-17 @ 15:30:37
URL: http://bergflyttarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0