Inte min dag!

Så nu har jag äntligen bokat tvättid för all tvätt från dagis... kunde bara boka 1 pass per dag så kunde inte boka in flera pass på rad så får hoppas på att 3 timmar räcker.. vi borde komma en bra bit iaf!

Siri kommer åka till veterinären imorn =( Hennes sår på magen har blivit svullet å lite rött.. Å idag började hon blöda lite.. så lika bra att få d kollat.. Det är mamma som tar henne dit.. Ska bli skönt å få d kollat iaf.. I värsta fal så kommer hon få gå på en kur antibiotika.. Veterinären tror att hon kanske har reagerat på tråden å isåfall tror jag att man bara ska vänta ut det... Kommer träffa henne imorn å d ska bli så kul! Hon e så saknad..

Så himla irriterande.. jag skulle betala en räkning å då kom det upp en ruta där d står att min e-legitimation måste förnyas... Så står det klicka här om du vil förnya. Självklart så gör jag det å nu kan jag inte logga in på banken alls.. Orkar inte ringa kundtjänst men ska nog göra d iaf..

Nu ska jag slöa i soffan å vänta på att tjejerna ska komma sen blir d chips å dipp å Bonde söker fru!! =)

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0