hönsmatte?!!

Så va d måndag igen å man e tillbaka på jobbet! Känns lite sådär eftersom Siri e hemma idag... Just nu är hon själv någon timme innan Ellie kommer förbi å tar hand om henne hela dagen! TACK ELLIE!!! Siri kommer bli överlycklig eftersom Ellie är en favorit!

Är på lika dåligt humör idag igen, hata PMS! Hoppas verkligen på att H lyckas fixa sitt däck så vi kan träffas idag.. Känner för att gräva ner mig men han kan få mig å bli så glad genom en kram! Så håller tummarna för att det inte är något stort fel på däcket!

Jag vill att denna dag ska va slut.. vill att klockan ska typ 16 så d e dags för mig å gå hem till Siri igen... Jag är verkligen så orolig för min Siri, e verkligen för mkt hönsmamma! Men känns skönt att alla hjälper mig så mkt! Siri är precis som vanligt, hon bryr sig inte alls om att hon e nyopererad.. hon verkar inte ha ont å såret ser fint ut så jag har verkligen inget att oroa mig för!

Fick lite toblerone av en ägare så ska tröstäta det idag! =) Får se om d hjälper... är iaf rätt lugnt på dagis idag!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja jävlar vad jag blev lurad!

Typisk Finspång-humor...

2008-12-02 @ 16:45:05
URL: http://www.metrobloggen.se/05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0