helt tom...

Känner mig verkligen hel tom.. Har vart så arg/besviken/less hela dagen å kände att d iaf börja bli lite bättre.. men jag vet inte vad jag ska göra... va så länge sen jag kände så här.. tror inte ens personen fattar varför jag e så arg... men d kanske lossnar snart... spelar iofs ingen roll hur arg jag än e, saker å ting går inte att göra ogjorda..

Pratade me mamma nyss i tele å hennes moster är just nu jättesjuk... å mamma e hennes enda släkting så d e mamma som kommer få ta hand om henne... tycker så synd om henne... Siri kommer hem imorn så "slipper" hon iaf ta hand om henne också.. hoppas verkligen att Gun kryar på sig!

Blev inget till å träffa H ikväll =( han har så himla mycket i skolan + tenta på måndag å fredag nästa vecka.. så han måste plugga... så låter honom plugga ikväll... så träffas vi på torsdag! Då ska vi ju på julbord med min familj! Ska bli kul.. Känns riktigt bra att han ska få träffa min familj! Jag kommer nog vara mer nervös än vad han kommer vara =) Men jag tror verkligen att dem kommer gilla honom! Hur kan man inte gilla honom? =)

Kommer bli en julkryssning i år fast den blir i januari... ska bli kul... tyvärr kunde inte Sofie J följa med men nästa gång kanske =) Ska iaf bli så kul att hon kommer hem nästa helg! Hon e så saknad! Kommer även bli utgång när hon kommer hem, blir til Lemon med ulrika å sofie.. ska bli kul! Längtar verkligen tills Sofie å Ulrika får träffa H =) får se vad dem tycker om honom =) Vi har ju kännt varandra i typ 17 år så dem känner verkligen mig!

Skumt inlägg men nu blir det ett varmt bad för mig.. Förkylningen börjar nu släppa så känner mig inte så sjuk.. d sitter mest i rösten nu. men d går över!

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0