Gårdagen!

Gårdagen va verkligen PERFEKT! 
Min familj skötte sig å H skötte sig... Inte för att jag trodde d skulle gå dåligt men va rädd för lite pinsam tystnad å så... men d vart d inte... d gick jättebra.. Å H e nu godkänd =P men tror inte mina föräldar skulle säga emot någon som jag skulle dejta..
Har ju aldrig tagit hem någon till mina föräldrar förrut så H kände sig lite hedrad iaf =) Riktigt glad att han fått träfffa min familj! Det känns riktigt bra å rätt!
Julbordet var riktigt bra å gott! Åt så att jag i princip rulla ut därifrån.. äter alltid för mkt å speciellt av laxen! Så himla god...

Är grymt tråkigt på jobbet idag.. Har bara 5 hundar... å alla går tidigt utom 1.. så lär ju få sitta tills 18 iaf... har dessutom städat halva lokalen så har inte alls mkt å göra idag... Å jag vill bara hem till Siri som e ensam hemma idag... Hon är själv till lunch å sen kommer Anna å tar ut henne innan hon åker till jobbet... sen får siri va ensam någon timme till å sen kommer Helena.. Men d e bara idag.. d finns hundar som har så varje dag... Jag kommer iaf skynda mig hem efter jobbet idag... Lite tur är det att det regnar idag, för då vill Siri helst bara ligga hemma å mysa iaf!

Haha.. klockan e bara 9.20 å jag har vart på jobbet ca 40 minuter å e redan så grymt uttråkad =) verkar bli en bra dag d här =)

Ha d bra!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Så det gick bra igår! De ställde inga pinsamma frågor o sånt?

Om ändå min släkt kunde sköta sig när jag tar hem någon. Speciellt dem i Örebro.



Har ni regn idag?

Vi har minusgrader och massa snö :) får se hur längde det håller sig dock.

Kramkram

2008-12-12 @ 09:48:12
URL: http://www.metrobloggen.se/05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0