Gårdagen..

Hade riktigt trevligt igår! Är alltid lika kul att umgås med Sofie, Ulrika och Martin! Först va vi hemma hos Ulrika å käka chips, lyssna på musik och snacka lite! Riktigt mysigt! Jag är helt kär i Ulrikas katt Maxime! Hon är så lik Pyret!
Sen åkte vi in till Lemon å dansa massa å hade riktigt kul!
Tyvärr är det ju lite fel årstid för mig å mina fötter ger mig ett helvete! Min psoriasis blir 10 ggr värre på vintern å jag kände av mina sprickor i hälarna igår i slutet på kvällen.. Försökte ignorera men d gör verkligen grymt ont! Men jag dansa så länge jag kunde å jag hade riktigt kul! Va kul att Anna hade så kul oxå! =)

Igår va även första gången jag pissa utomhus på fyllan.. Har nog aldrig vart så kissnödig i hela mitt liv!!! Så tack Rådhusparken för den fina kissplatsen =)

Fick även världens sämsta raggningsreplik igår.. En gubbe (40-45) kom fram till mig å Anna å sa att vi var bubbelgum! Vi fatta ingenting å visste inte om det var bra eller dåligt... Å då peka han på en annan tjej å sa att hon va stimorol eller spearmint å vi va bubbelgum! Så tydligen skulle det vara något positivt! Dem blev lite besvikna när vi inte fatta vad han snacka om å gick därifrån.. Han var från USA!

Vi tog sista tåget hem igår vilket va så himla skönt.. Vi va hemma vid halv 3 å jag sov faktiskt till 8 =) Är lite småtrött men har svårt att sova när jag druckit!
När vi kom in me tåget på jakobsbergs station så va d 1 timme kvar tills nattbussen mot Viksjö skulle gå! Så Sofie fick följa me oss hem å sova här.. Hon va ju allt annat än nykter så det kändes bäst så! Vi hade ju sån tur att vår buss gick så vi slapp gå!

Ska snart åka upp till Viksjö å min älskade hund!! Ska snylta lite frukost från dem oxå... va å handla för några dagar sen å butiken här i jakan har väl inte fått så mkt leverans nu när det vart jul å allt så det fanns typ inget bröd eller fräscha grönsaker... så blir att snylta på föräldrarna =)

Ikväll blir det iaf till å träffa H å äta sushi! Han hämtar upp mig å Siri efter jobbet så åker vi dit! Har saknat honom, har bara hunnit träffa honom kort nu 2 dagar i rad... Å allt jag tänker på är hur det kommer bli efter han tagit examen? Han funderar på / kommer att resa runt massa efter examen... Å då kommer han nog vara borta några veckor iaf! Hur kommer det gå när jag saknar honom efter 1 dag?
Det funkar så himla bra mellan oss å jag e verkligen lycklig! har nog inte vart kär på väldigt länge för jag kommer inte ihåg att d känns såhär!!

Nä nu ska jag göra mig iordning å sen se om Sofie e vaken! Sofie tog massa roliga bilder igår så dem kanske kommer upp på bloggen senare!

Ha e bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0