FREDAG!!!

Hade det riktigt mysigt i Viksjö igår.. Vart god mat å massa mys med Siri! Hon va glad över att ha matte hemma... mer än glad.. Hon rejsa konstant från 16-21... fanns ingen off knapp å vi va ändå ute på långis på 1 timme... Sen när hon väl la sig ner så somna hon stenhårt å sov tills imorse... Hon e för söt.. Hon blev lite lessen när hon märkte att hon inte skulle följa me mig idag.. men ikväll får hon komma med hem!!!! Äntligen!!

Märkte igår att jag fortfarande står skriven i djursholm på både eniro.se å hitta.se... När helenas mamma flytta för 1 år sen så vart även mina uppgifter ändrade på dessa 2 sidor.. Men jag ändrade d.. å d står fortfarande djursholm.. så ändrade d hela igår igen så får se om d ändras.. Men nu börjar jag undra om jag har blivit adressändrad dit helt å hållet? Jag får ju all min post hem så d borde inte va så... Men man kanske ska ringa å kolla? Vart ringar man då?
Ska klura lite på d där.. Fattar inte varför d hände från början överhuvudtaget!

Det bästa igår va en telefonförsäljare som ville att jag skulle byta från kabeltv till digitalbox hemma... Han försökte verkligen LÄNGE å jag va trevlig väldigt länge... Jag har ju själv jobbat som telefonintervjuare så jag brukar va trevlig när dessa ringer... Efter ett långt samtal å vi kom fram till att jag behöver minst 6 boxar till alla våra tv-apparater å inspelningsbara dvd.. för endast 69 kr i månaden STYCK fram till mars sen så höjdes avgiften... så han tyckte jag skulle byta för d blev billigare än d jag betalar nu... men sen kom han fram till när han räkna på d att jag kommer betala 4 kr mer PER DAG men jag kunde ju få playboy channel då... som om d va värsta argumenten.. Kände mig lite taskig när jag skratta åt honom men d va så kul!! Haha

Å vi har fått ännu mer julklappar.. Undra om våra ägare tycker att vi behöver äta upp oss? Vet inte hur mkt godis/choklad vi fått än så länge.... men choklad kan ju inte helena äta.. så jag har flera KG att äta upp.. men kommer nog ge bort mkt för jag orkar inte.... Tack för alla julklappar blir jätteglad.... men man tröttnar faktiskt på all choklad.. helt sjukt men sant!

Å idag är d fredag vilket innebär sista dagen innan julledigt! Så från och med kl 16 idag är jag ledig fram till den 5 januari!!! Ska bli så himla skönt.. Detta kommer firas med sushi både till lunch å middag =) å sen hem till H! Han har jag saknat så mkt dem senaste dagarna.. Nu har jag all tid i världen å träffa honom men han kommer jobba massa.... men så e d ibland... han kommer iaf bli jätteglad över å träffa Siri ikväll...Han saknar henne massa med!

Å idag kommer även Sofie hem till Sthlm!! Äntligen!!
Jag träffas gärna imorn! Måste ju skvallara lite! Bara att höra av dig när du vaknat =P =)

Nu ska jag smaska lite mer godis (har ingen frukost på jobbet) så d blir nyttig frukost idag =)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle skicka julkort till er, men inte sjutton gick de å få fram rätt adress :(



jag å Markus har försökt ändra på hitta, flera gånger men de vägrar ta bort de vi vill :S hoppas de går bättre för dig :P

2008-12-19 @ 07:46:33
URL: http://bergflyttarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0