Fredag!

E helt slut efter en dag i stan! Så himla mycket folk överallt men det var trevligt å kul iaf.. Tycker om att bara gå å titta... Vart iaf 2 tröjor å ett  par tights! Så är rätt nöjd! Ska till Kista imorn med Anna en snabbis å titta oxå... Måste ju passa på!

Ikväll kommer Sofie över på middag å jag bjuder på tacos.. Hon ska även få träffa H för första gången.. ska bli kul å se vad hon tycker om honom!

Siri verkar må mycket bättre nu iaf, vilket e grymt skönt! Hon är inte lika pigg som hon brukar men hon verkar inte må konstant illa iaf!

Imorn blir det utgång! Ska till lemon med Sofie, Ulrika, Anna och Bea! Ska bli hur kul som helst.. Ser verkligen framemot det hela! Känner för å dansa massa! Vi ska hem till Ulrika innan å förfesta lite!

Nästa helg är det kryssning å jag har inte bestämt mig om jag kommer åka eller inte.. kommer nog bestämma mig typ nästa helg.. Känner verkligen inte alls för å åka.. Känns inte som om det kommer bli ens i närheten lika kul som förra året.. Dessutom tycker jag att det är så grymt tråkigt att varken anna eller någon av sofie:s följer med! Kommer känna mig som 3:e hjulet med dem som kommer åka nu.. å jag vet precis hur det hela kommer sluta.. så kanske ska stanna hemma.. men vet inte vad jag ska göra hemma heller.. Både anna å H jobbar... Får helt enkelt vänta å så vad jag känner nästa helg!

Nä nu e d dags å börja me maten!

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0