Finns inget å säga

Så arg så arg!! Tänker inte ta upp d hela i bloggen eftersom jag vet vilka som läser denna blogg.. men allt annat än glad är jag! Bra start på denna dag!

Fick iaf vakna upp hos H så lite bra har denna dag var iaf! Allt är verkligen perfekt mellan oss just nu, inte för att det har vart dåligt innan men jag känner att senaste veckan har allt verkligen vart perfekt! Jag e så lycklig med honom å så glad att jag har honom! Ska bli skönt å få pussa på honom ikväll efter denna dag.. Att man kan hitta så rätt på nattbussen genom lite Mcdonalds mat?? =) haha helt otroligt!

Fick dessutom tillbaka min tentamen igår.. Fick det skrattretande resultatet 28 av 100! Vilket inte var godkänd! Skratta mest när jag läste det hela! =)

Nu e d dags för första promenaden...

Ha en bra dag! Det kommer inte jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0