En bild säger mer än 1000 ord =)



Å jag som alltid klagar på att jag inte har något att ha på mig?

Har gått igenom hela min rena tvätt (bilden) å insett att jag har alldelles för mkt kläder =) Jag som dessutom längtar till mellandagsrean å all shopping.. vet inte vart jag ska få plats med allt som jag kommer köpa =) Dessutom har min garderob börja gå sönder.. hyllorna siter inte som dem ska å lådorna e helt trasiga.. Kanske ska se det som ett tecken på att jag verkligen inte behöver mer kläder.. Försökte rensa ut lite å jag lyckades "slänga" ett par byxor å 2 tröjor... Allt jag har är verkligen nytt, vissa saker har till och med prislapparna kvar för att jag inte hunnit använda d... E lite av en shopoholic!!

Njuter iaf av att d e helg! Hade en myskväll med H igår.. Jag lagade maten och han älskade den..Båda vart grymt mätta.. Sen vart det film å mys i sängen.. Han sov faktiskt över här men han åkte rätt tidigt... Hans bror åker till Thailand idag å han hade lovat å skjutsa till Arlanda.. E rätt avis.. Skulle mkt hellre va i Thailand än här med allt slask!

Nu ska jag ta ut Siri på en promenad å sen blir d lunch.. Riktigt skönt å va helt ensam hemma! Ikväll har Anna tjejmiddag här med sina kompisar så får se om jag åker hem till H då. =)

Tänkte gå på jakt efter en ny vinterjacka imorn... min har gått sönder helt! Någon som har något bra tips så tipsa gärna =)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Men THERESE!!!

Sådär stor är min strykhög just nu.....



Upptäckte också hur jävla mycket kläder jag hade när jag flytta hit. Fy i tusan! O hela tiden känner jag att jag har inget att ta på mig heller!

2008-12-15 @ 11:52:39
URL: http://www.metrobloggen.se/05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0