Efter regn kommer solsken!

Ännu fler bra nyheter =) dem senaste dagarna har vart så fulla av stress å ångest så det behövs verkligen!

1) Rally mår mycket bättre idag... vilket känns så skönt... Han hostar lite men inte alls som igår... Dessutom verkar hans feber ha gått ner så det går verkligen åt rätt håll!! En sten har lättat från mitt hjärta när jag ser att han mår bättre.. tänker på honom hela tiden när jag inte är me honom.... Han e verkligen som ens egna hund eftersom han bor hos oss så mycket!

2) Fick tillbaka på skatten idag!! Pengar som verkligen verkligen behövs! Som egen företagare får man tillbaka på skatten i december å iår fick jag tillbaka hela 2600 kr! Känns skönt å dem pengarna sätts undan... Nu behöver jag inte känna mig lika stressad över hur jag ska ha rådd med Stora Sthlm i helgen =) Kan jag slappna av lite!

3) Fick även hem pappren på att jag nu är REGISTRERAD som ägare till Siri!! Nu har jag fått beviset på att hon verkligen är min!!! Saknar henne så nu när hon bor hos min mamma... å hon har inte börjat hosta än så hon kanske klarar sig!!


Känns även så skönt att alla ägare på dagis tar det så himla bra... Det är flera hundar utanför dagis som har drabbats så det går verkligen i området just... Både jag å Helena har för oss att det var samma sak med kennelhostan förra året men då hade ingen av våra dagishundar det! Det är några dagishundar som kommer vara hemma nästa vecka för å vila.. Man kan inte göra så mycket mer än så...

Åhh nu känner jag mig iaf lite gladare!!! Längtar ännu mer till helgen nu. Har inte vågat tänka så mycket på stora sthlm för jag har kännt att jag inte kommer ha råd att köpa något iaf... men nu ska Siri få något riktigt roligt i julklapp!

Nä nu e d dags för en dusch å sen blir det mys i soffan med Rally! Världens sötaste labrador! =)

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0