Bra start på dagen...

Har sovit som en stock i natt.. Va så mysigt att sova med Siri igen! Trodde hon skulle va lite lessen över att gå upp tidigt å följa med mormor till jobbet.. men hon va riktigt pigg å vakna dessutom innan mormor kom å hämta henne.. sen somna jag om en timme till.. Denna förkyldning jag har är mkt mkt bättre idag men hatar verkligen å va täppt i näsan.. men men.. förhoppningsvis går den över snabbt..

Pussade massa på H igår så nu e han säkert också smittat.. men d e så svårt å låta bli! Kan inte inte pussa på honom =) Men d va snällt av han å komma hit å ta hand om mig när jag är sjuk! Mådde iofs mkt sämre igår men tror d va mkt för att jag va igång hela dagen... Idag har jag ingen feber iaf! Fick även H att se på Mamma Mia... han tyckte den va helt ok men ingen film han kommer se igen.. men vi kom överens om att d e nog en film som alla svenskar borde se =) Det är så svenskt det kan bli =)

Nä nu e d dags å gå til jobbet.. Har turen att bli hämtad av Ellie här i Viksjö  så slipper ta bussen... Går ju inga bussar härifrån längre... så d e skönt..

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0