Bo själv?

Så nu har jag kommit hem från Robin.. Riktigt mysig lägenhet! Fick lite fika å sen tog jag å Siri en promenad hem... Det tog bara 25 minuter för oss att gå hem! Så nu ligger vi i sängen å myser lite!

Har vart ensam hemma hela helgen så d känns som om jag bor själv! Kom då på att d va riktigt länge sen som jag kollade efter lediga lägenheter.. Är så sällan hemma numer så jag hinner aldrig "tröttna" eller vad man ska säga.. Men måste säga att jag trivs väldigt bra med att vara ensam hemma... å skulle nog trivas utmärkt i en egen lägenhet! Fanns inte så många lediga just nu men ska ju inte flytta förrän i sommar så d e lugnt!

Nu ska jag mysa lite me Siri innan d e dags för hennes middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0