Beslutsångest!

Vet inte alls hur jag ska göra me denna kryssning! Jag hade i princip bestämt mig att INTE åka och trodde helt ärligt inte att nån skulle bry sig! Men både Helena å Ellie blev jättebesvikna över det hela... så får se... kanske bara e just nu som jag känner som jag gör! Kanske tycker att det ska bli kul nästa helg så jag ska betala för resan å sen se på lördag hur jag gör... Känner mig mest som ett 3:e hjul men det kanske inte blir så... ähh får helt enkelt se.. idag är jag rätt off på allt iofs! e såååå sjukt trött!

Är vrålhungrig å väntar på att H ska ringa så vi kan åka å köpa sushi =) sen ska vi hem till honom å mysa lite!

Ha en bra kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0