Bästa ur 2008 =)

Januari:

I Januari gjorde vi om i butiken! Vi köpte massa nya möbler och gjorde vår fotovägg! Resultatet blev riktigt bra å jag e fortfarande grymt nöjd!
Siri fyllde även 2 år och vi hade kalas härhemma med min familj och fajitas!

 

Februari
Jag och Siri flyttade upp till Viksjö 1 vecka för att vara Moa-vakt medans mamma å pappa va i Gran Canaria =)
Moa fyllde 13 år!
Vi va även Eltonvakt medans Sofie va i Malaysia



Mars
Ulrika fyllde år vilket firades på Patricia.. Hade en riktigt kul kväll!
Jag anmälde mig till min bokföringskurs som jag nu bara har slutprovet kvar på.
Sofie fyllde 23 vilket firades med en nachokväll.
Ställde ut Siri på Lilla Sthlm, hon skötte sig jättebra men det vart ingen placering. Det var då jag insåg att utställningar inte är för oss.. Siri tycker inte att det är jättekul.

April
Jag och Anna va på Kelly Clarkson konserten som va riktigt riktigt bra!
Första gången vi va på Lemon.
Vår nya hemsida för Vovvens Lekis kom upp =)

Maj
Sofie W och Ellie fyllde år så vi provade sumobrottning! Hur kul som helst!
Vi hade även vår schlagerkväll som var hur kul som helst.



Juni
Vi skulle få renoverat på jobbet så vi städa hela lokalen jättenoga å stapplade möbler i flera dagar!
Anna tog examen som undersköterska och hon fyllde även år!

Juli
Hade semester på jobbet vilket va riktigt skönt!
Vi åkte till tunisien 1 vecka vilket var grymt kul!
Jag fyllde även 23 vilket firades på "Ett ställe"!

Augusti
Kräftskiva vilket innebär massa kräftor å sprit! Lite kallt å sitta ute men vi gjorde det ändå.
Sofie flyttar till Skövde för att plugga! Lessamt men samtidigt glad för hennes skull.
Fick träffa Ulrikas katt Maxime för första gången... världens mysigaste!

September
Sofie kom upp till Sthlm över en helg vilket firades me sushikväll och utgång!
Jag träffa även H på nattbussen hem! Så det var en riktigt lyckad kväll! Han är helt klart det bästa med detta år!

Oktober
Min älskade hund Moa fick somna in. Vet att det var rätt beslut men hon e saknad varje dag!
Vovvens Lekis firade även 3 år!

November
Jag åkte ner till Skövde över en helg å hade grymt kul! Träffa massa trevliga och roliga människor å kommer absolut att åka dit igen!
Siri blev äntligen MIN och kastrerades!

December
Stora Sthlm vad i början av december och va riktigt kul.. Alltid lika kul att träffa alla mopsmänniskor!
Julen firades hemma hos föräldrar vilket var hur bra som helst.
Har haft julledigt i 2 veckor vilket e hur skönt som helst - behövdes verkligen!

2008 har vart ett riktigt bra år å jag hoppas att 2009 blir minst lika bra!
Nyår firas hemma hos Max imorn och H kommer.. Blir mitt första nyår som jag firar tillsammans med min pojkvän.. Har alltid vart singel på nyår! Så det ska bli kul.. Kommer vara nykter i år och köra bil... Största anledningen är för att jag kommer ha me mig Siri och känner inte för att åka nattbuss me henne hem... Så jag får agera taxi istället när alla ska hem! Men d e helt ok.. Jag kan ha grymt kul utan alkohol oxå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0