Bästa kommentaren

Vi åker ju alltid till minneslunden/graven på julafton å tänder ljus... Jag tycker det är en jättemysig tradition å vi gör det främst för min farfar som dog på julafton när jag va liten..
Men iaf.. När vi sitter i bilen så säger mamma (utan att tänka på vad hon sa) "Här var det dött"... Hon mena självklart att det inte var några andra där förutom vi men d lät så himla kul när vi stod på en stor gravplats! Jag å pappa höll på å dö av skratt! Va rätt bra att vi va själva där =) Hade vart riktigt pinsamt annars =)

Min mamma e så söt!



Är relativt uttråkad just nu å saknar H! Kommer nog inte träffa honom ikväll heller... får vänta till imorn... men d e nog bra att man hinner sakna varandra lite =) H börjar jobba kl 7 imorn så kommer nog inte sova där inatt... men ska aldrig säga aldrig!
Ikväll är iaf sista avsnittet av Bonde söker fru! Åhh jag e så nyfiken även om jag vet vad som händer.. ska bli kul å se iaf!

Tycker så synd om min lilla Siri som mår illa av sin antibiotika... Hon verkar må lite bättre nu efter att ha fått extra ris i maten men hon e inte lika pigg å glad som hon brukar.. men d e bara några dagar till.. å såret ser mkt mkt bättre ut så det är värt d... men ändå.. hon e ju min lilla älskling! Hon e så rolig nu, hon har blivit så himla kär i H! Hon vägrar gå promenader på morronen om inte han följer me... det är en sak om han går till bilen å åker till skolan eller så, då kan hon gå me mig... men om hon märker att han ligger kvar i sängen så vill hon bara hem igen...så himla söt.. å sen kan hon sitta å bara titta sådär kärleksfullt på honom hela tiden! Hon busar även me honom hela tiden precis som hon busar me mig... å d e ovanligt... hon gör d knappt me mina föräldrar... Sötnosen har blivit kär! tur att det är någon som matte e upp över öronen kär i oxå! Siri har bra smak =P =)

Nä nu ska jag slappa lite i soffan, sen ut me Siri å sen ta ett varmt bad!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0