Ännu mer shopping!

Så idag blir det ännu mer shopping men denna gång blir det i Kista.. Ska strax åka för att vara där precis när dem öppnar.. Det blir Sofie, jag å Anna som åker idag igen!

Det var riktigt trevligt på middagen igår. Å maten var grymt god! Har massa över så det blir nog tacos till både lunch å middag idag! H kom över å åt men var grymt trött så han stanna inte så länge... Han hade jobbat 11.5 timme så jag förstår honom. Inte kul å jobba i butik på mellandagsrean! Dessutom skulle han jobba idag me så han åkte hem strax efter 20.30... Men nu har Sofie fått träffa honom iaf =)

Ikväll blir det utgång! Ska bli himla kul! Ska först till Ulrika å snacka lite å mysa å sen blir det Lemon å massa dans! LÄNGTAR!!! Måste bara komma på vad jag ska ha på mig! Men kanske hittar nåt i Kista idag så väntar å ser!
H kommer även förbi en snabbis efter jobbet å säger Hej.. han ska inte me ut ikväll. Han jobbar imorn me å dessutom tror jag inte att schlagerbaren Lemon e hans typ av ställe.. Så jag sa att han måste komma förbi å ge mig en puss eftersom vi inte kommer träffas förräns söndag kväll!!  Så självklart kommer han förbi!
Vi får dessutom skjuts av min bror till Ulrika idag så vi slipper åka dit kommunalt! Så himla skönt! TACK LILLEBROR!

Nä nu måste jag göra mig iordning!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0