5 dagar kvar..

sen e d JULLEDIGT!!! Ska verkligen bli så skönt å jag räknar verkligen timmarna.. dem senaste veckorna har inte vart speciellt roliga på jobbet.. man sitter på helspän hela tiden å får i princip panik varje gång telefonen ringer... Men snart e d jullov å då behöver jag bara koncentrera mig på Siri å på H... Tänker stänga av jobbet helt å bara vila upp mig! Sofie kommer ju upp till sthlm oxå vilket ska bli jättekul! Hon är saknad!

Tror att d kommer bli rätt lugnt på dagis idag så jag har förberett med en bok! Lite tidsfördriv.. Siri flyttar hem till min mamma ikväll.. så jag kommer nog va i viksjö rätt mkt denna vecka.. H har tenta på fredag som han kommer behöve plugga massa till.. Ska iaf försöka träffa honom idag... Han har tenta idag me.... stackarn...

Nä nu e d dags för lite frukost.. Än så länge har jag bara en hund här =)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0