Vår!!

Idag har d vart så himla fint väder, jag hade tänkt sitta inne å plugga hela dagen men d går ju inte när d e så fint väder.. Vi gick till Jula å köpte en dammsugare... hade lite tur där för att den vi hade sett var d nedsatt pris... men som vanligt när vi köper nåt så lyckas vi alltid få ett måndagsexemplar.... så den funka inte alls så d va bara å åka å byta.. men nu har vi en som funkar iaf =) skönt... blir så himla snabbt skitigt å grusigt här eftersom vi har hundar =)

Sen gick jag å anna å shoppa lite i centrum.. vart en keps... så nu har jag en keps till tunisien i sommar =) skulle ha klippt mig men tydligen har allt stängt eftersom d e söndag! skumt enligt mig men men... får ta d efter jobbet imorn istället... ska ut på lördag så jag vill va fin i håret =) längtar så till lördag.. d värsta e att jag har gått å blivit förkyld. men d hinner nog gå över...

Tog en långis me Siri vid görväln =) Hon tyckte d va jättemysigt å hon tog årets första dopp =)



Blogg verkar inte funka som d ska... har skrivit samma inlägg 4 ggr men varje gång jag klickar på publicera så raderas halva inlägget.. ger upp å går å lägger mig =)
E sjuk å måste vila upp mig så jag orkar jobba imorn =)

GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0