uppdateringar

Har väl inte hänt så mkt den senaste tiden... jag hade rätt om att dave har flickvän.. å d skumma e att d inte ens känns konstigt eller nånting.... d känner mer som en lättnad skumt nog.. nu känner jag att jag kan börja dejta =) hehe.... sist vi gjorde slut å jag berätta för honom att jag hade ny kille så prata inte han me mig på 2 månader för att han tyckte d va för jobbigt.. tror lite av d har gjort att jag inte velat berätta för honom igen OM jag skulle träffa nån.. så nu känner jag bara en lättnad.. att jag kan göra vad jag vill nu =) hehe bara en skum känsla... sist jag fick reda på att han hade flickvän så grät jag typ oavbrutet å åt inte på flera dgr.. han har ingen aning om att jag träffat danne d senaste året, å han skulle bli så sårad å lessen om han fick reda på d... d man inte vet mår man inte dåligt av eller vad d heter... man behöver ju inte såra ngn som bor i Canada.. så jag hoppas att han blir lycklig me denna tjej =)
Idag va jag å träna för första gången på 2 veckor... tränar dansaerobics 2 ggr i veckan i vanliga fall men har haft för mkt å göra. men d e såå kul men d märktes idag att d va ett tag sen =)  min tränare undvisar även i stripp aerobics så avslutar alltid me lite sån dans... d e riktigt svårt å man känner sig inte alls sexig men d e kul..
Helgen försvann rätt fort... va på utställning igen på lördagen. va där me sofie å sally.. sally behöver lite miljöträning så d passa perfekt.. siri sluta som 3:a av 4:a tikar men vi e nöjda... =)
sem gick vi ett varv runt säbysjön på söndagen.. =) riktigt mysigt =)
d e ju så himla fint väder nu å d känns verkligen som vår =)
Imorn ska jag å siri på ultraljud... siri har problem me sin urinblåsa så dem ska kolla så att hon inte har urinsten... dem kollar även hennes livmoder samtidigt så d känns skönt... slipper man oroa sig för livmoderinflammation iaf =)
Så håll tummarna för oss imorn =)
GOD NATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0