Trött på falskheten

Jag e bara trött på d mesta nu... Har vart en sån dag som jag verkligen inte har orkat, trött på falskheten.. Känner att jag behöver komma bort... men vet inte vart eller när jag ska ha tiden til å åka bort... ska bli riktigt skönt me 4 dgr ledigt =) längtar... sova, ta d lugnt, plugga å bara va..
Valborg har jag i princip glömt bort men d verkar som om d kommer över lite folk hit.. Ellie å Max verkar komma så d blir kul.. Tydligen så ska Helenas Nya ragg oskar komma, kul får man se vad e d för kille.
Så på torsdag ska jag å Siri inviga utomhusserveringarna.. Vi ska till sumpan å fika me en gammal kompis.. d ska blir riktigt kul... mysigt å bara sitta å snacka skit å fika lite =)

Går å väntar på att Siri's uppfödare ska höra av sig men d verkar inte som om hon någonsin kommer göra d.. Ska kanske dit i helgen å prata om allt som har hänt.. men hon svarar aldrig på sina mail... eller hon har ju börjat undvika mig nu så vi får se... tänker inte ringa, vill inte prata om d hela över telefon... vill prata ansikte mot ansikte, d känns bättre.. mamma ska följa me oxå, hon får va mitt vittne... Dessutom så känner hon uppfödaren bättre än mig så d känns bra å ta me henne =)

image56

Hur som helst så kommer Siri alltid vara min =) Hon är så bortskämd så jag tror inte d är många som skulle orka me henne =)

Imorn ska mammas chef avliva sin hund =( stackarn. hunden är 11 år men har haft massa problem me olika tumörer så nu va d dags att somna in..
R.I.P Fia

Imorn är d träning igen, vilket känns skönt. har kännt mig lite slarvig.. har inte tränat på 2 veckor.. förra veckan va jag sjuk så d blev inget.. så nu känns d som om d e dags å börja igen =) blir lite dansaerobics imorn =) ska bli kul =)

Känner att jag e trött men känner inte alls för å gå å lägga mig.. Kommer inte als kunna somna.
Såg förresten en bild på Dave's nya tjej å jag e faktiskt knappt svartis... Känns verkligen som om jag kommit över honom... å d e verkligen en lättnad.. Dessutom e d skönt å veta att jag e bra mkt snyggare än hans nya =) haha... alla som har sett bilden säger d så d känns bra =)

Har hittat ett program som e perfekt för mig nu.. Sanningens ögonblick på kanal 5, går på söndagar å torsdagar.
Programmet går ut på att man ska svara på 21 st ja/nej frågor å så är man kopplad till en lögndetektor som kollar om man är ärlig eller inte =) skulle aldrig ställa upp själv för d är så jobbiga frågor men d e kul å titta på =) helt klart. Lägger in en länk från den amerikanska versionen som är mkt värre än den svenska =)

Moment of truth

Nä nu ska jag lägga mig i sängen iaf å prata lite på msn =)
Siri får nog sova i buren i natt, hon har fått för sig att d e frukost kl 6 på morron vilket innebär att jag inte får mkt till sovmorgon. å jag känner att jag vill sova lite =)

God natt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0