Torsdag...

Så va d torsdag å man e en dag närmre helgen å d känns bra...
MIn röst har börja komma tillbaka så nu kan jag prata nästan normalt igen men jag kan inte höja rösten så får prata väldigt tyst så folk får anstränga sig lite för å höra vad jag säger =)... Men jag har inte ont i halsen eller nåt så jag känner att jag kommer bli frisk tills lördag utan problem.. Längtar verkligen... d kommer bli så himla kul.. Ska iväg idag å handla all mat å så... skulle ha gjort d imorn när jag fått lön men får ta d idag.... Ska iväg me mamma imorn efter jobbet... Jag ska bevisa för henne att d finns god thaimat här...  Hon har provat massa olika ställen men inte tyckt om d .. så nu ska jag bevisa för henne att d e gott, å hon ser verkligen framemot d.. får hoppas på att jag lyckas =) Själv älskar jag allt...d enda jag inte äter är pyttipanna vilket e skumt eftersom d e lök, potatis å korv vilket jag gillar men inte när man gör pyttipanna av d =)

Sitter på jobbet å d e rätt lugnt.. kl e bara 7.20 å dem flesta brukar komma efter halv 8 =)  Kommer nog bli en rätt lugn dag i d fina vädret.. vilket känns skönt..

Nachokvällen igår va riktigt trevlig å åt massa.... D bästa me tacokvällarna är att d oftast blir massa över som jag kan äta till middag dan efter så ikväll blir d tacos =)

Har vart dålig på å plugga denna vecka.. har inte riktigt hittat motivationen..ska försöka mer ikväll.. får ta å skärpa mig lite.. men jag har massa annat å tänka på hela tiden....

Rally har flyttat in hos oss nu vilket e jättekul... Jag gick ut me honom å siri igår så dem kunde busa av sig lite.. vi släppte dem på en liten fotbollsplan å dem sprang som bara den =) dem har så kul ihop även om d skiljer ca 30 kg mellan dem.. Men Rally e så snäll så... han lägger sig ner när han busar ,me henne så att dem e i samma höjd... så söta så... lär ju bli massa bus mellan dem hela veckan =)

Fick mail f¨rån Dave imorse... blir glad av hans mail, känns riktigt skönt att vi fortfarande e kompisar.... å d känns bra å veta att om jag verkligen skulle vilja prata så finns han alltid där.... han ställer upp även om han bor 14 timmars flygresa härifrån... som sagt.. man märker vilka kompisar man kan lita på när man väl behöver dem... Å efter detta år så kan jag verkligen peka ut mina bästa kompisar som jag litar på å har dessutom insett vilka som mest är "ytliga" kompisar som man kan umgås me men som man inte anförtror sig åt.. Tråkigt men sant... men ibland måste man inse att allt inte är som man hoppats även om d e tufft...
Men just nu kan jag säga att jag mår bättre än vad jag gjort på länge.... D e skumt hur minnet funkar... Jag kommer nästan bara ihåg d positiva me M (hans namn är inte ens värt å nämnas) å inte allt som han gjorde... Jag har insett att jag mådde mer dåligt av allt me Danne än vad jag mådde bra... Trodde att d va han som fick mig å må bättre men när vi bråka sist så kändes d som en lättnad nu när han inte finns i mitt liv längre... Känns mkt bättre å jag har inte ens dåligt samvete... Han har vart världens bästa nu i 1 år men allt har ett slut....

Fick lite panik där... Datan bestämde sig för å göra nån uppdatering å stängde ner allt å starta om datan..Trodde hela mitt inlägg skulle försvinna men va skönt att d e kvar.. skulle inte orka skriva om all detta..

Nu e d dags för lite frukost!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0