Sjuk

Så va man sjuk igen =( feber, förkyld å ont i halsen,... vill inte,, orkar inte... men men.. d e bara å bita ihop å hoppas på att d går över tills lördag.... i vilket fall som helst så tänker jag gå ut på lördag =) Har ju fixat håret å allt.. va å klippte mig idag å d vart kort =) klippte av 1,5 dm så d känns som om halva mitt hår saknas... men d va så slitet så d kändes verkligen som om d behövdes.. Jag går typ alltid til olika frisörer.. å han som klippte mig idag va jätterolig... han sa inte ett ljud å d kändes som om han bara klippte lite... typ som om han inte hade nåt system utan bara klippte där han tyckte d passa.... men resultatet blev jättebra =)
Sen kom vi hem å då färga Anna håret på mig. så nu e d fint igen. =) blev mörkbrunt igen å d känns riktigt skönt å få en liten förändring =)

Har vart en riktigt jobbig däg på jobbet... inte lätt å jobba me feber men men.... fick iaf lite glada nyheter idag... en av våra gamla praktikanter komer börja hos oss igen å d känns jättekul =) hon är riktigt duktig å hon känner i princip alla våra hundar redan... så d känns hur bra som helst.. å äntligen nån som man verkligen kan lita på =) hon börjar redan imorn så d gick väldigt fort =)

Siri's uppfödare har nu svarat på mitt mail å hon va inte direkt trevlig.. hon e lite besserwisser.. men nu kommer iaf Siri bli min å d känns asbra =) Å jag kommer inte få betala nåt för henne heller.. eller iofs så "måste" jag kastrera henne å d kostar ju ca 4500 kr.. så d tycker jag räcker...

Har dessutom börja plugga bokföring del 2 nu.... =) känns bra å jag siktar på å göra det del provet nästa helg =)

Nu ska jag ut me Siri piri å sen gå å lägga mig.... Ska sova massa denna vecka så jag blir frisk snabbt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0