Så var d snart måndag igen...

Helgen har faktiskt vart riktigt bra =) lugnt å skönt... va hela dan i viksjö idag.... trivs riktigt bra där... tog en långpromenad me sofie + hundar... va rätt skönt även om d va riktigt blött ute... Men riktigt skönt att få prata av sig iaf.... sen va jag på Mon Ami me familjen.... pappa fick för sig å bjuda hela familjen på middag =) va hur gott som helst å jag e fortfarande mätt...
Skrev ju i ett tidigare inlägg att Danne ringt i torsdags natt.. han hörde av sig nu me... =) han e tydligen i sthlm.. så han e på väg hit... ja jag vet!! jag ska inte träffa honom men han ska bara komma hit å visa upp sin nya bil.. han har äntligen köpt sin drömbil... den har han velat ha så länge jag har kännt honom så jag e jättenyfiken på den =) vill att vi ska va kompisar =) så vi får se hur detta slutar....
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0