Ny dag, nya tag...

Så gårdagen va bara en ren pest men idag känns d lite bättre =) livet går vidare.... tur att man har kompisar som orkar lyssna på en =)
Jag är extremt stressad över allt me Siri just nu... måste få ihopca 6000 kr på 6 veckor å jag vet inte alls hur jag ska göra... någon som har något bra förslag?? =) funderar på att skaffa ett extra jobb men jag jobbar grymt mkt som d e nu... vet inte om jag skulle orka ett till jobb.. men d känns som om jag snart inte har något val... e så pank å skyldig föräldrarna pengar samtidigt... usch... känns som om allt kommer alltid på en gång... men men... allt löser sig alltid till slut... =) gäller å va positiv..

Ska till läkarn på fredag me... ska äntligen kolla upp min ena hand som jag har så ont i... hade totalt glömt bort d där... d va väntetid i 4 månader så d va ju ett tag sen jag sökte för problemet.. men d har ju blivit mkt bättre sen jag började ha bälte på jobbet... men d kan ändå va skönt å kolla upp va d kan va.. men jag som hatar sjukhus men d ska nog gå bra... tack sofie för att du tar min plats på jobbet medans jag e borta =)

Idag kommer d bli en riktigt stressig dag på jobbet me vi ska nog överleva... har massa endagspassningar samt vaccinationer + att dem kommer å ska kolla våra golv på jobbet.. så idag lär man ha fullt upp.. men d e bra.. jag behöver tänka på nåt annat än en viss person...

Dags å gå till jobbet...

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0