Internet på jobbet =)

Nu har vi äntligen fått internet på jobbet så nu sitter jag på jobbet å skriver =) vi har ett mobilt bredband å d funkar mkt bättre än vad jag trott... riktigt skönt å ha internet... vi kunde beställa in varor till butiken under lunchen istället för å hitta en tid som både e hemma å har tid =)

Fortfarande inte hört nåt från Danne, han svarar inte på mina sms... messa ett mess imorse å sa att jag orkar inte me d vi håller på me längre... men han har vart knäpptyst idag... känns lite tråkigt att d ska sluta såhär.. men jag klarar inte av d längre... han e världens snällaste men han velar alldelles för mkt.. å tänker aldrig på att hur han agerar kan påverka andra... men men.... jag e tacksam för all hjälp jag fått d senaste året me allt... å utan honom så hade jag nog inte mått så bra som jag gör nu! å d hade tagit så mkt längre tid för mig å lämna d "förhållande" jag va i då... men d skulle va skönt å veta att han inte hatar mig...

Jobbet har vart lugnt idag.. imorn kommer vi ha fullt upp... Veterinären kommer hit kl 13 å ska vaccinera några hundar... sen kommer dem å ska kolla våra golv här kl 14... å samtidigt ska vi får alla våra promenader gjorda =) får se hur allt d går..har "hyrt" in Ellie på eftermiddagen =)

Nu ska jag hem å prata me Anna å gosa me min hund =)
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0