Hemskt!

Läste precis detta på expressen hemsida:

http://www.expressen.se/nyheter/1.1139121/pappa-holl-dottern-fangen-i-kallare-i-24-ar

Så himla hemskt.. stackars tjej, skönt att hon har kommit ut iaf.. Men att sitta instängde i 24 år måste ju vart hemskt å man måste ju verkligen få men för livet..
Det finns så himla mkt skumma människor.
 
Ville bara dela me mig av detta..

___________________________________________________________________________________________

Har lägenheten för mig själv idag å d känns riktigt skönt.. Tjejerna gick på bio å d va ingen film som jag direkt ville se.. Gäller att passa på när man får lägenheten för sig själv =) kände att jag behövde plugga lite ifred.. har lite svårt att koncentrera mig när dem andra e hemma.. Så nu har jag gott igenom alla 7 kapitlen så nu e d bara repetion som gäller å d känns bra =)
Vi gick ner till Godismonstret å köpte massa godis så nu e jag rätt mätt =) Men dags å göra lite middag =)

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0