Helgens första inlägg =)

Äntligen är d lördag å d känns riktigt skönt.. Kom precis in från en långis me hundarna... så nu ligger dem å sover.. =) ska snart ta en dusch, städa lite å sen gå ner till centrum å titta lite =)  
Är jättetrött, sov riktigt dåligt i natt... Vakna halv 2 å kom på att jag inte lagt Rallys mat i blöt å sen efter jag gjort d så kunde jag verkligen inte somna om...Sen så vaknar Rally vid 5.. så många timmars sömn blev d inte så jag ska försöka vila lite idag på eftermiddagen..

Hade d riktigt trevligt me mamma igår, hon tyckte om maten vilket va ett plus... så nu är hon inte lika nervös inför thailand.. Hon vill veta att d finns nåt som hon kan äta =) Sen så spela vi lite kort å jag vann =)
Mamma är alltid så rolig å prata å umgås me =) så d va kul..

Men nu ska jag ta en dusch!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0