hektiskt vecka...

Denna vecka har jag haft fullt upp =) vilket iofs har vart riktigt skönt...
Vi va hos vetten i onsdags å siri hade inga urinstenar... så d känns jätteskönt... dem kollade även livmoder, njurar å allt såg jättebra ut så nu kan jag slappna av lite =) men nu ska hon få i sig mkt mer vätska så hon ska ha uppblött foder.... men d e helt ok...
fick även mina pluggrejer i onsdags.. så nu har jag börjat plugga.. ska bli certifierad redovisningsassistent.. har suttit hela dan å pluggat.. är riktigt stolt över mig själv... å d går rätt bra... ska försöka gå igenom nåt kapitel per dag så kommder d här nog gå asbra =)
I fredags va jag hemma hos mamma å pappa å åt middag.. riktigt gott... årets första grillning å d va sååååå grymt gott =) dem skulle passa siri hela helgen + att jag skulle låna bilen så d passa perfekt...
Vi va på ett symposium hela lördagen som handlade om  att leva med hund, inlärningsmetoder och olika effekter, belöningsträning mm. Det var riktigt intresseant.. Symposiumet hette "Påverkan eller åverkan" å jag rekommenderar d verkligen, dem funderade på att turnera me symposiet... föreläsare var jättebra å intressanta. enda nackdelen me hela dan va lokalen.. vi satt iofs rätt bra men dem som satt längre bak såg eller hörde typ ingenting.... + att stolarna va grymt obekväma....
Vi åkte hem till Sofie på kvällen å åt på emils, spela wii åt massa marängswiss =) riktigt lyckad dag =)
Tomt å komma hem till en lägenhet utan siri.... Hon e verkligen en sån stor del av mitt liv =)

Vaknade vid 6.30 imorse å va klarvaken så d kändes rätt bra å börja dagen på en gång... började plugga på typ en gång.. va ju ändå tvungen å vänta några timmar innan jag kunde hämta siri.. =)
Åkte hem till mamma å pappa å hade en riktigt bra dag... Mamma bakade smörgåstårtor till Jocke som fyler 23 idag (GRATTIS) så jag fick henne å göra till mig me =) jag ÄLSKAR smörgåstårta å mammas e den bästa....
Vi tog en långpromenad på me hundarna, mammas bästis kom över på fika, va på lägenhetsvisning + slog pappa på tetris =) riktigt lyckad dag...
Bilder från idag =)
image43

MUMS
image44

image45

image46


Jag e så trött på alla mina X... jag har iofs bara kontakt me 2 å d räcker.
Danne har jag sagt upp kontakten me nu, har raderat honom överallt å d känns som om d bara runnit ut i sanden mellan oss igen... å d känns faktiskt riktigt bra... för jag vet ju att jag egentligen inte vill ha honom.. jag e bara tacksam för att han har hjälpt mig mkt d senaste året.... vet ju att jag stör mig nåt enormt på honom om vi umgås mer än några timmar.... även om han e världens snällaste så passar vi inte alls ihop.. jag har sagt d förrut å jag säger d igen... d finns ju en anledning till att vi gjorde slut =)
Sen har vi då nästa.. Dave som har skaffat ny tjej nu mailar mig å säger att han tycker d e jobbigt att jag flörtar me andra killar, att d e jobbigt å se att jag har så mkt killkompisar å alla bilder som jag har på Facebook me mig å massa killar... har bilder på ca 3 killar varav en av killarna e han..  blir så trött... han bor i canada å vi kommer aldrig bli tillsammans igen, å d känns lite som om han försöker få mig å få dåligt samvete för att jag flörtar för att han ska slippa "må dåligt" över att han har gått vidare... vilket jag e grymt glad för... d känns som en lättnad... blir bara arg å lessen när han ska hållla på.. koncentrera dig på din nya tjej å strunta i mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0