God Natt!

Nu har jag suttit å pluggat en timme å d har gått riktigt bra.. d börjar nog lossna lite nu.. Skönt.. d e skönt å sitta på kvällarna när d e helt tyst i lägenheten... Inget som stör å jag kan verkligen koncentrera mig.. SKa ställa kl på 7 imorn så hinner jag plugga en timme innan jobbet..

Fick precis svar från Siri's uppfödare om att hon vill prata me försäkringsbolaget först.. Jag orkar verkligen inte me henne längre... Jag har vart så himla snäll å hjälpsam... å just nu behandlar hon mig som skit.. Jag orkar inte.... D e så mkt som jag vill säga men jag vill inte va ovän me henne heller... Hon bor i princip granne me mina föräldrar så man stöter på henne rätt ofta när man är däruppe... Mamma träffa henne häromdan å hon hälsa knappt på mamma.. Min mamma har inget me detta å göra egentligen.. d e min hund å våra problem, inte mammas.. att allt alltid ska va så himla krångligt.. Jag ger upp, hon får ta tag i saker själv nu.... Jag orkar inte tjata mer å jag orkar inte me henne alls!!!!

Nu ska jag gå å lägga mig... E trött efter en dag på jobbet å efter en dansaerobics pass.. D gick sådär idag.. min energi tog slut efter 30 minuter sen var d helt kört... men men... d går nog bättre nästa vecka =)

image57
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0