Fri som en fågel...

precis så känner jag mig just nu, känner mig fri... har vart på riktigt bra humör dem senaste 2 dagarna å d e så skönt =) behövde få lätta lite på hjärtat å verkligen säga vad jag tycker.... å d känns så bra nu =)

Har äntligen fått svar från xpectum som jag går min kurs hos, har inte kunnat kolla mina prov eller inlämningsuppgifter, tydligen så har d vart ngt tekniskt fel så nu ska allt funka =) så nu kan jag göra mitt prov i helgen så jag e klar me del 1 iaf =)  då e d bara 2 delar kvar =)

Tog en långis me Siri efter jobbet igår, hon tyckte d va hur kul som helst.. vi gick där vi aldirg gått förrut å hon tyckte d va jättespännande.. hitta även massa stockar som hon lekte på =)

image47

Så hon låg å sov hela kvällen igår... d kändes verkligen inte som onsdag igår... vi har alltid nachos på onsdagar men eftersom d va hockey istället för greys så blev d inställt.. hoppas på Greys nästa vecka istället =)

Idag har d vart rätt lugnt på jobbet, e så himla skönt väder ute =) känns verkligen som vår,,,
Helena har trimmat hela dagen så d känns som om man vart själv på jobbet.. Fast själv e man ju inte riktigt, har ju alltid runt 20 hundar här =)
SÅ himla skönt me internet på jobbet, kunna sitta när man stänger å blogga lite e d bästa som finns..
Alla hundar e så trötta vid den här tiden efter en dag på dagis så dem sover bara men dem e så söta så =)

Känner att jag måste plugga massa nu så jag kan skriva provet... vill verkligen skriva nu =) så att jag klarar mig men vill gå igenom allt en sista gång först...
Ska försöka sitta me d hela på lördag... ska upp till Viksjö å passa Moa då så då kan jag sitta ostört..

Så imorn ska jag till läkarn å kolla upp min ena hand... å d skumma e att jag inte e nervös... e rädd att jag ska glömma d hela å jag som inte brukar sova flera dagar innan för att jag e så nervös... men d känns riktigt bra... ska bli kul å se om dem hittar nåt eller om handen bara e överansträngd =)
Sofie e snäll å sitter på jobbet istället för mig... d blir nog värst för siri, hon hatar tidiga mornar å imorn ska hon gå me helena till jobbet vid halv 7 =) men hon kan sova när hon kommer till jobbet =)

Nä nu ska jag tömma lite vattenskålar å sen lägga mig i soffan me Lennox å mysa..

Ha en trevlig kväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0