FREEEEDAG!!! + LÖN

Va skönt d ska bli me helg... längtar verkligen... ska bli himla kul imorn...
Igår så handla jag å anna all mat på rekordtid.... tror vi gick dit, handla å tillbaka på 1 timme...d är ändå en promendad på 20 minuter enkel väg så vi va snabba å effektiva... Köpte även en väska.. Har gått å kollat på denna väska i över en månad men har inte kollat priset... Antog att den skulle va alldelles för dyr för mig men d visa sig att den bara kosta 100 kr =) skönt me ny väska... Ska försöka sätta in en bild senare... sitter på jobbet nu =)

Sen åkte jag å anna med Ellie till Kista å shoppa lite... Ellie hitta en jättesnygg kjol till lördag å Anna hitta en jättesnygg jacka... Själv ville jag ha nåt linne/top tills lördag  men jag hitta inget... tråkigt men men..  har iofs hur mkt kläder som helst så jag hittar nog nåt att ha på mig =)

Vart inte mkt pluggande igår så jag tänkte plugga lite på jobbet idag... får se om man hinner =)
Ska iväg me mamma idag å äta lite thai mat till middag... ska bli himla gott... Pappa ska iväg på kryssning me jobbet idag så hon ville ha lite sällskap.. å d ska bli kul... jag å mamma har blivit riktigt tajta på senaste tiden vilket känns jättekul... Hon är verkligen jätterolig att umgås me å hon ställer alltid upp.. D gäller iofs både mina föräldrar... dem ställer alltid upp vilket känns bra..

Känns skönt me löning idag.. ska shoppa lite imorn tror jag.. skulle behöva lite nytt smink men d e typ d tråkigaste som finns att köpa.. tycker inte om att shoppa smink men jag tror d e mest för att jag så sällan sminkar mig.. Har aldrig smink på jobbet så d blir mest dem ggr vi går ut vilket e rätt sällan numera.. men eftersom jag e förkyld så behöver jag nog fräscha upp mig till lördag kväll =)
Hoppas på att d blir en bra kväll men d lär d bli.. Hade tänkt städa hela lördagen men Helena fick nåt ryck igår å städa hela kvällen igår.. Så hon gjorde all min städning.. SKÖNT!! så då kan jag städa mitt rum så d ser någorlunda fint ut... Ulrika kommer å hon har aldirg sett min lägenhet så då måste den va fin =)

Nu e d dags för lite frukost å sen börja plugga lite smått... Har lite å läsa =)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0